OPROGRAMOWANIE DLA ELEKTRONICZNYCH ETYKIET PÓŁKOWYCH I DIGITAL SIGNAGE

Nawet stosunkowo proste urządzenia, takie jak zabawki czy samochody, zbyt często wymagają dziś oprogramowania do działania. Wynika to z ciągle rosnących wymagań stawianych naszemu środowisku. Oczywiście wymagania stawiane cyfrowej sieci komunikacyjnej pomiędzy elektronicznymi etykietami a oprogramowaniem firmowym są odpowiednio wysokie. Infrastruktura musi być wydajna, energooszczędna, szybka i niezawodna. Czy nasze oprogramowanie może spełnić te wymagania? Tak, może — i to o wiele więcej. Oprócz niezbędnego podstawowego oprogramowania i rozwiązań middleware dla naszych systemów i wyświetlaczy digital signage oferujemy również różne funkcje dodatkowe, takie jak mobilne systemy płatności lub interaktywne doradztwo produktowe.

Oprogramowanie podstawowe

Podstawą każdego funkcjonującego sprzętu jest odpowiednie oprogramowanie. W zależności od systemu bazowego opracowano profesjonalne i intuicyjne moduły do sterowania wyświetlaczami lub elektronicznymi etykietami cenowymi. Ponieważ digital signage i ESL pracują na częstotliwości 2,4 GHz lub 868 MHz, oferujemy odpowiednie rozwiązania dla obu pasm częstotliwości. Oprogramowanie umożliwia zarządzanie cyfrowymi etykietami i tworzenie treści. Ponadto oprogramowanie Jeegy oferuje dodatkowe funkcje, takie jak narzędzia do raportowania, GUI (Graphical User Interface) i zarządzanie użytkownikami.

Rozwiązania Cloud

Wielu klientów korzysta z rozwiązań chmurowych, aby zaoszczędzić na sprzęcie i móc szybko działać w wielu lokalizacjach. Cloud computing udostępnia aplikacje, platformy, przechowywanie danych, systemy operacyjne i inne zasoby obliczeniowe w oparciu o Internet, eliminując w ten sposób konieczność posiadania kosztownej infrastruktury na miejscu. W zależności od zakresu projektu wykorzystanie Cloud AIMS lub VUSION jako podstawowego systemu dla Państwa cyfrowych etykiet jest więc dobrym wyborem. Cloud jest niezawodnym partnerem, szczególnie w handlu detalicznym z kilkoma lokalizacjami sklepów, ponieważ pozwala na centralne sterowanie etykietami we wszystkich lokalizacjach. Gdy podstawowe funkcje, takie jak monitorowanie i kontrola cyfrowych etykiet cenowych, są oparte na chmurze, oznacza to, że wszystkie informacje mogą być pobierane niezależnie od czasu i lokalizacji, a zmiany, takie jak korekta cen i tworzenie nowych treści lub wzorów, mogą być dokonywane jednocześnie dla wszystkich lub tylko dla określonych sklepów w dowolnym czasie.

SmaSS Middleware

SmaSS middleware to kolejna podstawa prowadzenia efektywnego biznesu z elektronicznym oznakowaniem cenowym i digital signage. Oprogramowanie oszczędza czas i zasoby poprzez redukcję złożoności założonego systemu wyświetlania oraz poprzez automatyczne adresowanie wyświetlaczy. Różne źródła danych i różne technologie wyświetlania, takie jak na przykład NEWTON lub VUSION Labels, mogą być zintegrowane w celu wizualizacji informacji. SmaSS jest obecnie dostępny dla trzech obszarów zastosowań: SmaSS Logistics dla produkcji i logistyki, SmaSS Catering do zastosowania w gastronomii i hotelarstwie, a także SmaSS Office do etykietowania pomieszczeń i zarządzania nimi. Oprogramowanie SmaSS może być używane zarówno jako rozwiązanie w chmurze, jak i on-premise.

Value Added Features

Rozwiązania programowe są tak różnorodne, jak natura. Dlatego dla wielu problemów w produkcji, handlu czy gastronomii istnieją tzw. „Value Added Features”, które zmieniają wyświetlacze w profesjonalne i interaktywne narzędzia. Za pomocą systemów płatności mobilnych w połączeniu z naszymi cyfrowymi wyświetlaczami i etykietami można przekształcić półkę w terminal samoobsługowy, w którym klient może dokonywać zakupów i płacić bezpośrednio za pomocą aplikacji na smartfona. Samoobsługa jest również w centrum uwagi naszych interaktywnych doradców produktowych: mogą Państwo połączyć handel online i offline, przenosząc zalety handlu online na wyświetlacz digital signage. Automatyzacja to tutaj słowo kluczowe, które jest nieodzowne w świecie IoT (Internet of Things). Systemy monitorowania ułatwiają utrzymanie się na rynku zarówno detalistom, jak i producentom. Jednym z przykładów jest CAPTANA, inteligentny system monitorowania półek, który wykorzystuje kamery i czujniki do wykrywania i raportowania nieprawidłowego działania. Chętnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie dla Państwa i nie boimy się indywidualnego rozwoju oprogramowania oraz dostosowania istniejących rozwiązań digital signage do Państwa potrzeb.

SAP ERP - E-Ink Label Add-On

Szczególnie w przemyśle produkcyjnym ważne jest, aby na każdym etapie procesu być na bieżąco. Dane w czasie rzeczywistym i procesy bez użycia papieru nie stanowią problemu dzięki etykietom elektronicznym. Integracja zarządzania etykietami z systemem SAP ERP upraszcza również zarządzanie i kontrolę nad etykietami. Cyfrowa zawartość i przepływy pracy są przenoszone z systemu SAP do elektronicznych wyświetlaczy za pomocą oprogramowania pośredniczącego SmaSS. Wspiera to Państwa firmę i pracowników podczas produkcji, pomaga zoptymalizować wykorzystanie maszyn oraz oferuje efektywne śledzenie i etykietowanie w łańcuchu dostaw. Oznacza to przejrzystość dla Państwa i Państwa pracowników.