Pasuje jak ulał: fashionTAG dla Państwa sklepu
Każdego roku w Niemczech wydaje się ponad 70 miliardów euro na ubrania i buty. Ten pozytywny trend w branży mody utrzymuje się od kilku lat na stałym poziomie. Niemniej jednak konkurencja ze strony sprzedawców internetowych zwiększa wymagania klientów wobec stacjonarnych sklepów odzieżowych. W celu sprostania dużej dynamice zmian w handlu tekstyliami i modą można zdigitalizować przemysł tekstylny w sektorze detalicznym za pomocą elektronicznych etykiet cenowych. fashionTAGs wyświetlają aktualny stan magazynowy i cenę w formie elektronicznej na etykiecie, gwarantują wysoką czytelność przy długiej żywotności baterii oraz minimalizują reklamacje klientów. Dzięki nowoczesnemu wzornictwu i rozmiarowi fashionTAG nadaje się jako cyfrowa etykieta cenowa, szczególnie dla mody i tekstyliów.
- Minimalizacja skarg klientów dzięki ustalaniu cen w czasie rzeczywistym
- Ujednolicenie cen online i offline
- Konkurencyjność dzięki opartym na wydarzeniach rabatach
- Globalna dokładność cen dla sprzedawców detalicznych
Szybko zmieniające się zachowania zakupowe i poszukiwawcze klientów ujawniają się m.in. poprzez zminimalizowaną częstotliwość odwiedzin w strefach dla pieszych. Klienci wchodzący do sklepu zazwyczaj doskonale znają już ceny produktów konkurencji — nawet będąc już w sklepie detalicznym mogą poszukać aktualnych ofert w Internecie. Metki z cenami w sklepach odzieżowych mogą być trudne do odczytania, jeśli towar był kilkakrotnie przeceniany. Jednocześnie częste ręczne zmiany cen łatwo prowadzą do błędnego oznaczenia cen, co z kolei prowadzi do skarg klientów.
Dzięki dokładnemu systemowi Real-Time-Pricing fashionTAG gwarantuje, że artykuł przy kasie kosztuje dokładnie tyle, ile podaje etykieta. Centralne aktualizowanie cen za pomocą etykiet fashionTAG, bez dodatkowego ręcznego wysiłku, umożliwia zorientowane na przyszłość i bezbłędne zarządzanie cenami we wrażliwej na zachowania rynku branży mody. Pracownicy nie muszą już drukować, naklejać i sprawdzać metek cenowych dla poszczególnych towarów w sklepie. Dzięki temu sprzedawca może spontanicznie reagować na zmiany popytu, a klienci są natychmiast informowani o specjalnych promocjach i ofertach — np. o sezonowych obniżkach.
Ogromną zaletą stacjonarnego handlu detalicznego jest obsługa i doradztwo. Dzięki innowacyjnemu systemowi inwentaryzacji w czasie rzeczywistym poprzez cyfrowe etykiety cenowe czasochłonne szukanie i liczenie artykułów w magazynie lub w sklepie przechodzi do przeszłości, pozostawiając więcej czasu na interakcje z klientami i doradztwo.
Dzięki zintegrowanemu chipowi NFC fashionTAG zawsze pokazuje aktualne informacje o artykule, na przykład, które rozmiary sukienki są jeszcze dostępne i jak często ten rozmiar jest w magazynie. Za pomocą kodów QR można połączyć cyfrowe etykiety cenowe ze smartfonem klienta, na przykład w celu rezerwacji produktów w sklepie.
Nowoczesne koncepcje sprzedaży detalicznej generują cyfrowo wspierane doświadczenie zakupowe dla Państwa klientów. Prezentacje typu ”one-item-presentation", w której każdy artykuł odzieżowy i akcesorium są wyświetlane tylko raz, mogą stworzyć inspirujące światy tematyczne i nadać Państwa sklepowi charakter showroomu. Klienci mogą zeskanować wybraną sztukę na smartfonie, wybrać swój rozmiar i przymierzyć ją w inteligentnych przymierzalniach — jeśli ubranie nie pasuje, można zamówić inny rozmiar w przymierzalni za pośrednictwem wyświetlacza. Za naciśnięciem przycisku można również wezwać osobistego konsultanta.
Dzięki zarządzaniu zapasami w czasie rzeczywistym poprzez fashionTAGs wydajność pracy i obsługa klienta zostają zrewolucjonizowane, umożliwiając przeznaczenie większej ilości czasu na kontakty z klientami. Dwukierunkowy system zarządzania zapasami jest bardzo dokładny, ponieważ stale przetwarza dane ze sprzedaży produktów w czasie rzeczywistym, zwiększając dokładność zapasów. W konsekwencji wzrasta sprzedaż w sklepie.
- Wyświetlanie aktualnie dostępnych towarów dzięki zarządzaniu zapasami w czasie rzeczywistym
- Futurystyczna koncepcja obsługi i sklepu dla nowej ‘Customer Journey’
- Oszczędność czasu przy obsłudze klienta i doradztwie
- Łatwe zastosowanie nawet w przypadku małych artykułów
- Indywidualny Showroom-Look dla Państwa sklepu
- Połączenie poprzez NFC/smartfona dla rezerwacji artykułów
- Optymalizacja procesów i zwiększenie wydajności pracy
INNOWACYJNY I INDYWIDUALNY DESIGN SKLEPU
Na smukłym i lekkim fashionTAG-u jest miejsce na umieszczenie logo marki lub grafiki. Dzięki swojemu atrakcyjnemu wzornictwu cyfrowe etykiety cenowe w branży mody zapewniają ekskluzywny, nowoczesny wygląd i zachęcają klientów do zakupu. Niezależnie od tego, czy chodzi o buty, sukienki czy akcesoria - fashionTAG pasuje jak ulał!
Kolejny obszar zastosowań: Akredytacja imprez z fashionTAG
fashionTAG znajduje zastosowanie ni– tylko w branży mody - etykieta może być wykorzystywana w celu akredytacji na targach i eventach, np. jako karty wstępu lub dowody tożsamości. Wszechstronne urządzenie przekonuje swoim nowoczesnym wyglądem oraz elastyczną obsługą, która umożliwia szybką aktualizację i indywidualne dopasowanie do obszaru eventu poprzez odpowiednie oprogramowanie.
Aby zagwarantować bezproblemową organizację Państwa imprezy, konieczne jest ustrukturyzowane i zaplanowane zarządzanie gośćmi. Ważne jest, aby dostęp do różnych stref dla gości był stale regulowany. Dlatego fashionTAG są stosowane jako plakietki akredytacyjne i bilety: dane gości w systemie, jak również inne usługi internetowe, mogą być wcześniej zapisane na fashionTAG. Ułatwia to procesy odprawy i ogólne zarządzanie gośćmi podczas eventów, takich jak imprezy sportowe, festiwale, imprezy biznesowe lub targi. Zapisane w formie kodu kreskowego lub kodu QR dane osobowe można w ciągu kilku sekund udostępnić za pomocą odpowiedniego czytnika lub smartfona.
Inteligentny roaming w ramach sieci Access Point pozwala na centralne sterowanie kontrolą dostępu, zapewniając wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa dla odwiedzających. Oprócz parametrów technicznych, takich jak długa żywotność baterii, fashionTAG przyciąga uwagę nowoczesnym, kompaktowym wyglądem. Jako uchwyt fashionTAG służą spersonalizowane smycze, które można zaprojektować zgodnie z osobistą tożsamością firmy. Już teraz postawcie Państwo na elektroniczne zarządzanie uczestnikami i zdigitalizujcie swoje procesy akredytacyjne!
Inne produkty
- Elektroniczne etykiety cenowe
Elektroniczne etykiety cenowe z technologią e-ink są łatwe do odczytania, proste w instalacji i uniwersalne w zastosowaniu z technologią NFC
- Scan & Go - Pay at the Shelf
Płać przy półce. Połącz cyfrowe etykiety cenowe z rozwiązaniem do płatności mobilnych, które oferuje Twoim klientom innowacyjne doświadczenie zakupowe i umożliwia w pełni zautomatyzowane rozliczenia
- Handel
Dla sprzedawców detalicznych oferujemy rozwiązania branżowe łączące eCommerce, sprzedaż detaliczną i programy dla klientów