COVID-19: OGRANICZENIA DOSTĘPU W HANDLU DETALICZNYM
Pandemia COVID-19 znacząco zmieniła oblicze handlu detalicznego. Chociaż niemiecki rząd federalny i kraje związkowe zdecydowały się na złagodzenie ograniczeń, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się corony, każdy sprzedawca detaliczny musi zapewnić przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny. Oprócz odległości 1,5 m między osobami, przepisy COVID mówią również o ograniczeniu liczby klientów przebywających jednocześnie w sklepie. Przykładem może być jedna osoba na dziesięć metrów kwadratowych, jak to miało miejsce w NRW, lub jedna osoba na 20 metrów kwadratowych w Bawarii. W wielu sklepach prowadziło to do długich kolejek, a w konsekwencji do obniżenia zadowolenia klientów. Aby poprawić ogólne wrażenia i zapewnić efektywne zarządzanie kolejkami, handel detaliczny musiał zainwestować w odpowiednie systemy zarządzania przepływem klientów.
Wraz ze złagodzeniem ograniczeń COVID-19 w przemyśle i biznesie, wiele firm detalicznych staje teraz przed nowymi wyzwaniami: Jak zagwarantować minimalną odległość między klientami i jak kontrolować liczbę osób w sklepie? Podczas gdy minimalna odległość jest zwykle określana za pomocą oznaczeń na podłodze, etykiety na półki elektroniczne oferują inteligentny system zarządzania, który pozwala mierzyć przepływ klientów przy wejściu i wyjściu oraz wizualizować czas oczekiwania na klienta za pomocą cyfrowych ograniczników klienta lub alternatywnych wyświetlaczy digital signage. Wpływa to korzystnie nie tylko na czas obsługi, ponieważ produktywność personelu jest kierowana z powrotem do obsługi klienta w sklepie, ale także na ogólne doświadczenie klienta, ponieważ kolejki są bardziej przejrzyste, co minimalizuje liczbę osób opuszczających sklep.
Dzięki czujnikom inteligentne zarządzanie przepływem klientów w e-półkach śledzi, ilu klientów znajduje się aktualnie w sklepie i przekazuje te informacje do zapisanego oprogramowania. Oprogramowanie porównuje dane z wcześniej zdefiniowanym osobistym limitem i wysyła odpowiedni sygnał na wyświetlacz.
Jeśli limit zostanie osiągnięty, na cyfrowym ograniczniku klienta lub interaktywnym kiosku pojawia się symbol STOP lub czerwone światło, aby poinformować klientów o koniecznym czasie oczekiwania. Jeśli klient opuści sklep, wyświetlacz przełącza się z powrotem na powierzchnię GO lub zieloną. Zawartość systemu zarządzania kolejką może być zaprojektowana indywidualnie i zgodnie z Państwa Corporate Design poprzez system Content on Demand i w ten sposób uzupełniona o dalsze informacje, takie jak reklamy lub wiadomości.
- Łatwe do zainstalowania i użytkowania
- Ciągła informacja o przepływie klientów w sklepie
- Przejrzystość dla klientów i pracowników
- Odciąż swoich pracowników dzięki rozwiązaniu digital signage
- Zrozumiały i intuicyjny design ("system sygnalizacji świetlnej Corona")
- Używanie komponentów nawet po COVID-19
Instalacja systemu zarządzania kolejkami jest prosta, opłacalna i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Jeśli posiadasz lokalną sieć bezprzewodową (Wifi) z dostępem do Internetu i standardowe połączenia sieciowe, Twój sklep nadaje się do wdrożenia Smart Customer Flow Management. Do wyświetlania treści można użyć praktycznie każdego monitora lub telewizora ze złączem HDMI. Jeśli chcesz wykorzystać już istniejące wyświetlacze zamiast zalecanego Digital Customer Stopper, oprócz czujników i oprogramowania dołączonego do systemu będziesz potrzebował odtwarzacza multimedialnego. Chętnie zaoferujemy Państwu odtwarzacz multimedialny jako pakiet. Liczba czujników zależy od struktury Państwa sklepu. Jeśli wejście i wyjście są identyczne, wystarczy jeden czujnik. Jeśli wejście i wyjście są rozdzielone, potrzebne są dwa czujniki.
Zawartość wyświetlaczy, jak również zarządzanie ustawieniami dostępu (np. ustawianie limitu) można łatwo zarządzać i edytować za pomocą przyjaznego dla użytkownika interfejsu internetowego. Zaprojektuj szablony zgodnie ze stylistyką swojej firmy i dodaj indywidualne treści: reklamy, kampanie rabatowe, wiadomości ze sklepu lub ogólne wiadomości. W ten sposób możesz wykorzystać Digital Customer Stoppers jako powierzchnię reklamową i jednocześnie skrócić czas oczekiwania klientów przed Państwa sklepem.
Galerie
Pricing
Wszystkie ceny podane są w euro jako ceny netto.
Czujniki:
.....
Wejście i wyjście identyczne (1 czujnik) 169,00€ netto |
Wejście i wyjście osobno (2 czujniki) 319,00€ netto |
.
Wyświetlacz digital signage:
.
.....
Opcja A: 43" Digital Customer Stopper firmy e-shelf-labels.
1290,00 € netto |
Opcja B: Istniejący wyświetlacz z odtwarzaczem multimedialnym A-216W
75,00 € netto |
.
Opłaty za licencję:
....
Miesięczna opłata za Smart Customer Stream Management (3 miesiące z góry)
20,00 € netto |
.
Po Coronie: Entertainment i interaktywny doradca produktowy
Po pandemii czujniki i wyświetlacze mogą być w sensowny sposób zintegrowane z infrastrukturą sklepu. Podczas gdy czujniki mogą nadal mierzyć przepływy klientów dla celów statystycznych, cyfrowe tablice reklamowe mogą służyć na przykład jako nowoczesne medium reklamowe lub interaktywny doradca produktowy. Ułatwia to klientom podjęcie natychmiastowej decyzji o zakupie. Alternatywnie, ekrany mogą ułatwić podróż klienta, oferując wyszukiwanie online w sklepie, dzięki czemu wyszukiwanie porównań i recenzji w Internecie w domu staje się zbędne! Za pomocą wyświetlacza lub ekranu dotykowego wirtualni doradcy handlowi dostarczają niezbędnych informacji na temat poszukiwanego artykułu. Poprzez połączenie z cyfrowymi etykietami cenowymi e-półek, pozycja artykułu jest również wskazywana przez miganie diod LED zintegrowanych w etykietach, co eliminuje długie poszukiwania w sklepie, a tym samym ewentualne anulowanie zakupu.
Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na temat naszych rozwiązań w zakresie cyfrowego zarządzania przepływem klientów, nasz zespół z przyjemnością omówi z Państwem szczegóły i doradzi najlepsze opcje sprzętowe dla Państwa sklepu lub najlepsze sposoby integracji systemu zarządzania kolejkami z istniejącą infrastrukturą w celu zwiększenia wydajności i kontroli czasu oczekiwania klientów.
Podobne produkty
- Digital Signage
Digital signage solutions bring an innovative retail experience to brick-and-mortar retail with interactive shop solutions and enable successful target group interaction
- Szyny wideo i monitory stretch.
Video bary i wyświetlacze stretch przekształcają przestrzeń sklepową w rewolucyjne medium reklamowe z ostro wygrawerowaną treścią na rozciągniętej długości 28/38 cali
- Digital billboard / digital customer stopper
Idealne rozwiązanie sprzętowe dla interaktywnego oprogramowania doradców produktowych: Cyfrowa tablica reklamowa z 43-calowym wyświetlaczem Full HD - idealne narzędzie do pozyskiwania nowych klientów