Zalety
  • Łatwe do zainstalowania i użytkowania
  • Ciągła informacja o przepływie klientów w sklepie
  • Przejrzystość dla klientów i pracowników
  • Odciąż swoich pracowników dzięki rozwiązaniu digital signage
  • Zrozumiały i intuicyjny design ("system sygnalizacji świetlnej Corona")
  • Używanie komponentów nawet po COVID-19

IMPLEMENTACJA I CONTENT MANAGEMENT

Instalacja systemu zarządzania kolejkami jest prosta, opłacalna i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Jeśli posiadasz lokalną sieć bezprzewodową (Wifi) z dostępem do Internetu i standardowe połączenia sieciowe, Twój sklep nadaje się do wdrożenia Smart Customer Flow Management. Do wyświetlania treści można użyć praktycznie każdego monitora lub telewizora ze złączem HDMI. Jeśli chcesz wykorzystać już istniejące wyświetlacze zamiast zalecanego Digital Customer Stopper, oprócz czujników i oprogramowania dołączonego do systemu będziesz potrzebował odtwarzacza multimedialnego. Chętnie zaoferujemy Państwu odtwarzacz multimedialny jako pakiet. Liczba czujników zależy od struktury Państwa sklepu. Jeśli wejście i wyjście są identyczne, wystarczy jeden czujnik. Jeśli wejście i wyjście są rozdzielone, potrzebne są dwa czujniki.

Zawartość wyświetlaczy, jak również zarządzanie ustawieniami dostępu (np. ustawianie limitu) można łatwo zarządzać i edytować za pomocą przyjaznego dla użytkownika interfejsu internetowego. Zaprojektuj szablony zgodnie ze stylistyką swojej firmy i dodaj indywidualne treści: reklamy, kampanie rabatowe, wiadomości ze sklepu lub ogólne wiadomości. W ten sposób możesz wykorzystać Digital Customer Stoppers jako powierzchnię reklamową i jednocześnie skrócić czas oczekiwania klientów przed Państwa sklepem.

Galerie

Pricing

Wszystkie ceny podane są w euro jako ceny netto.

Czujniki:

.....

Wejście i wyjście identyczne (1 czujnik)

169,00€ netto

Wejście i wyjście osobno (2 czujniki)

319,00€ netto

.

Wyświetlacz digital signage:

.

.....

Opcja A: 43" Digital Customer Stopper firmy e-shelf-labels.

1290,00 € netto

Opcja B: Istniejący wyświetlacz z odtwarzaczem multimedialnym A-216W

75,00 € netto

.

Opłaty za licencję:

....

Miesięczna opłata za Smart Customer Stream Management (3 miesiące z góry)

20,00 € netto

.

 

Po Coronie: Entertainment i interaktywny doradca produktowy

Po pandemii czujniki i wyświetlacze mogą być w sensowny sposób zintegrowane z infrastrukturą sklepu. Podczas gdy czujniki mogą nadal mierzyć przepływy klientów dla celów statystycznych, cyfrowe tablice reklamowe mogą służyć na przykład jako nowoczesne medium reklamowe lub interaktywny doradca produktowy. Ułatwia to klientom podjęcie natychmiastowej decyzji o zakupie. Alternatywnie, ekrany mogą ułatwić podróż klienta, oferując wyszukiwanie online w sklepie, dzięki czemu wyszukiwanie porównań i recenzji w Internecie w domu staje się zbędne! Za pomocą wyświetlacza lub ekranu dotykowego wirtualni doradcy handlowi dostarczają niezbędnych informacji na temat poszukiwanego artykułu. Poprzez połączenie z cyfrowymi etykietami cenowymi e-półek, pozycja artykułu jest również wskazywana przez miganie diod LED zintegrowanych w etykietach, co eliminuje długie poszukiwania w sklepie, a tym samym ewentualne anulowanie zakupu.

 

Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na temat naszych rozwiązań w zakresie cyfrowego zarządzania przepływem klientów, nasz zespół z przyjemnością omówi z Państwem szczegóły i doradzi najlepsze opcje sprzętowe dla Państwa sklepu lub najlepsze sposoby integracji systemu zarządzania kolejkami z istniejącą infrastrukturą w celu zwiększenia wydajności i kontroli czasu oczekiwania klientów.