Captana: Smart Shelves dla bezpiecznej widoczności zapasów w czasie rzeczywistym
Koniec z pustymi półkami dla Państwa klientów: niezawodne zarządzanie zapasami jest kluczem do uniknięcia braków na półkach i braków magazynowych, a tym samym pozostania konkurencyjnym w obliczu napływu towarów w handlu detalicznym i hurtowym. Oprócz handlu detalicznego, optymalne i bezpieczne zarządzanie materiałami jest również wymagane w sektorze przemysłowym. Aby móc stale kontynuować procesy robocze, konieczne jest precyzyjne zarządzanie zapasami ze względu na stały przepływ materiałów. Taką kompleksową przejrzystość przeglądu stanu zapasów w czasie rzeczywistym gwarantuje opracowany przez firmę SES-imagotag w połączeniu z elektronicznymi etykietami półkowymi system automatycznego monitorowania półek w czasie rzeczywistym "Captana".
- Bezpieczny przegląd stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
- Minimalizacja ryzyka wystąpienia braku towaru w magazynie
- Informowanie o braku towaru w magazynie
- Obniżające koszty zarządzanie zapasami
- Geolokalizacja w aplikacji ShelfWatch
- Więcej czasu dla pracowników dzięki efektywnemu zarządzaniu zapasami
- Efektywny wzrost sprzedaży
- Optymalizacja zapasów w oparciu o dane
- Szybkie i łatwe wsparcie przy zakupie
- Optymalizacja logistyki
Automated Shelf Monitoring wykrywa wolne miejsca na półce/przemieszczenia towaru
Unikalny link pomiędzy etykietą półki a pozycją produktu
Captana jest w stanie cyfrowo wykrywać i raportować wolne miejsca w magazynie i de-placement w czasie rzeczywistym przy użyciu uczenia maszynowego: Dzięki elektronicznym cenom każda pozycja jest jednoznacznie powiązana z cyfrową etykietą na półce, dzięki czemu półka może być skanowana przez czujniki w kamerze bezpieczeństwa w magazynie lub w sklepie.
Na podstawie zebranych danych tworzony jest planogram dostępności półek w czasie rzeczywistym. Dane te mogą być również wizualizowane w postaci mapy cieplnej.
GEOLOKALIZACJA JAKO OSZCZĘDNOŚĆ CZASU DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW
Automatyczny monitoring półek wykrywa i zaznacza braki (On-Shelf Availability) bezpośrednio na wizualnym obrazie półek. Dzięki dokładnemu i oddzielnemu dopasowaniu do każdego produktu pozycja brakującego towaru jest dokładnie i wizualnie rejestrowana. Eliminuje to nawet konieczność ręcznego skanowania cyfrowej etykiety, ponieważ pracownicy otrzymują natychmiastowe instrukcje z aplikacji ShelfWatch na swoim smartfonie i są kierowani do miejsca akcji poprzez geolokalizację.
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZAPASAMI W CELU OPTYMALIZACJI ZAKUPÓW
Stała kontrola optymalizuje również długoterminowo planowanie zaopatrzenia w przedsiębiorstwie. Pracownicy otrzymują konkretne informacje na temat popytu i zapasów. Pozwala to na określenie optymalnej wielkości zamówienia dla określonych produktów oraz oszacowanie przyszłego popytu. Konkretne planowanie umożliwia również przejście do zrównoważonego zarządzania zapasami bez ponoszenia wysokich kosztów.
- Połączenie własnej bazy danych produktów z oprogramowaniem Shelf Monitoring
- Instalacja aplikacji ShelfWatch
- Ustawienie kamer w magazynie lub na terenie firmy
- Dołączanie elektronicznych etykiet cenowych do artykułów
- Kontrola automatycznego monitorowania półek
- Ciągłe monitorowanie niedoborów w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji ShelfWatch App
- Ciągłe zarządzanie własnym planowaniem zaopatrzenia na podstawie zebranych danych
Architektura systemu Captana
ZMINIMALIZOWANIE BRAKÓW MAGAZYNOWYCH I UNIKNIĘCIE NIEPOTRZEBNYCH KOSZTÓW MAGAZYNOWANIA.
Dzięki zastosowaniu rozwiązania Automated Shelf Monitoring, sytuacje braku towaru są znacznie zminimalizowane, co skutkuje zadowolonymi i powracającymi klientami. Celem każdej firmy, oprócz redukcji zapasów i nadwyżek magazynowych, jest uniknięcie niepotrzebnych kosztów magazynowania, które się z tym wiążą. System "Captana" gwarantuje pełną przejrzystość w czasie rzeczywistym, dzięki czemu stany magazynowe są utrzymywane na niskim poziomie bez ograniczania możliwości dostaw. On-Shelf Availability ostatecznie optymalizuje dostępność firmy zgodnie z celem: zwiększenie wydajności, zmniejszenie kosztów.
Automated Shelf Monitoring w praktyce
Captana Automated Shelf Monitoring w supermarkecie
W praktyce zautomatyzowane monitorowanie półek działa w następujący sposób: klient bierze produkt z półki, po czym ta wiadomość jest wysyłana do smartfona pracownika lub jego osobistego asystenta cyfrowego (PDA).
Pracownik widzi następnie na cyfrowej mapie dokładnie, który artykuł wymaga uzupełnienia lub ponownego zamówienia w którym miejscu w sklepie. Potrzeba staje się natychmiast widoczna dzięki oprogramowaniu, a personel może bezpośrednio reagować i natychmiast unikać pustych półek.
Czy chcieliby Państwo zintegrować Captanę ze swoją infrastrukturą w celu bezpiecznego i efektywnego przeglądu stanów magazynowych i optymalizacji zapasów na półkach? Chętnie doradzimy Państwu, jak wdrożyć tę funkcję cyfrowego etykietowania cen w handlu detalicznym lub przemyśle. Po prostu proszę kliknąć na poniższy przycisk, aby się z nami skontaktować.
Podobne produkty
- Scan & Go - Pay at the Shelf
Płać przy półce. Połącz cyfrowe etykiety cenowe z rozwiązaniem do płatności mobilnych, które oferuje Twoim klientom innowacyjne doświadczenie zakupowe i umożliwia w pełni zautomatyzowane rozliczenia
- SAP ERP - E-ink Label Add-on
Dodatek SAP ERP - E-ink Label Add-on pozwala na zarządzanie naszymi etykietami elektronicznymi z poziomu systemu SAP. Twoja korzyść: Proste przepływy pracy, zarządzanie etykietami w SAP, Przemysł 4.0 i dane w czasie rzeczywistym
- Screeenr
Screeenr to platforma cyfrowa do centralnego zarządzania systemami digital signage i interaktywnymi doradcami produktowymi.