Zwiększenie efektywności w turystyce dzięki elektronicznemu oznakowaniu
Turystyka jest jedną z największych dziedzin gospodarki na świecie. Wraz z rozwojem portali turystycznych online użytkownicy mogą bez wysiłku porównać wiele ofert podróży w Internecie w rekordowo krótkim czasie. Konsekwencją działalności branży turystycznej online i wysokiego popytu ze strony klientów są stale zmieniające się ceny, dlatego też szybka aktualizacja ofert offline jest absolutną koniecznością w stacjonarnych biurach podróży. Elektroniczne etykiety na półki gwarantują szybkie i elastyczne rozwiązanie do oznaczania ofert i wysoki poziom obsługi - zarówno na lotnisku, w sieciach franczyzowych biur podróży, jak i u prywatnych organizatorów.
ELEKTRONICZNE ETYKIETY NA PÓŁKI SKLEPOWE ZWIĘKSZAJĄCE ZADOWOLENIE KLIENTÓW
Elektroniczne oznakowanie gwarantuje dobrą czytelność treści nawet pod kątem 180 stopni — i to w sposób zrównoważony, bez użycia papieru. Regulacje w różnych lokalizacjach mogą być kontrolowane jednocześnie i centralnie za pomocą znaków cyfrowych. Elektroniczne etykiety na półki to nie tylko oszczędność kosztów druku, ale również czasu. Dzięki zastosowaniu cyfrowego etykietowania uwaga może być ponownie skupiona na kliencie, ponieważ pracownicy zyskują więcej czasu na obsługę klienta. Pracownicy mogą wykorzystać zwiększone zasoby czasu na bardziej kompleksowe reagowanie na indywidualne zapytania. W ten sposób można wielokrotnie zwiększyć efektywność sprzedaży i zadowolenie klientów, nie angażując przy tym więcej czasu pracowników.
SPERSONALIZOWANE ETYKIETY NA PÓŁKI ELEKTRONICZNE PRZYCIĄGAJĄCE UWAGĘ
Korzyści płynące z funkcjonującego systemu ESL dla pracowników i osób poszukujących pracy nie ograniczają się do wydłużenia czasu dla obsługi klienta. W szczególności optymalizacja kreatywnego projektowania ofert oferuje ogromny potencjał dla zwiększenia sprzedaży. Możliwość scentralizowanego projektowania elektronicznych znaków oddaje reklamę towaru w ręce specjalistów od marketingu. Dzięki temu oferty produktowe mogą być wyświetlane za pomocą etykiet zgodnie z preferencjami i strategią marketingową firmy. Znaki elektroniczne są również dostępne w różnych rozmiarach. W ten sposób "oferty specjalne" mogą być podkreślone przez indywidualne zróżnicowanie wielkości znaków cyfrowych. Nie ma również ograniczeń co do możliwości projektowania znaków elektronicznych pod względem kolorystycznym. Na etykietach warto wyróżnić kolorem konkretne ceny i promocje — klienci, przechodząc obok, będą bardziej świadomi specjalnych ofert, co pomoże Państwu wzmocnić swoją popularność.
ELEKTRONICZNE ETYKIETY NA PÓŁKI SKLEPOWE ZWIĘKSZAJĄ ATRAKCYJNOŚĆ RYNKOWĄ W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
Aby być stale aktualnym i konkurencyjnym w branży turystycznej, konieczne jest szybkie reagowanie na codzienne zmiany. Jeśli ceny, informacje o dostawcach lub hotelach ulegną zmianie, pracownicy mogą dokonać tych aktualizacji z wygodnego miejsca przy biurku. Wystarczy jedno kliknięcie myszką, aby wszystkie dane na elektronicznych etykietach były znowu aktualne. Digital signage pozwala na kreatywność. Na przykład, mogą Państwo umieścić aktualnie najtańszą ofertę turystyczną na elektronicznej etykiecie na półce w witrynie sklepowej — jeśli ta oferta zostanie natomiast w pełni zarezerwowana, można ją cyfrowo i szybko zaktualizować do nowej oferty wakacyjnej.
- Oznakowanie aktualnych ofert
- Prezentacja ofert z ostatniej chwili
- Etykietowanie zgodne z wymogami CI
- Lepsza obsługa klienta
- Najnowsze oferty podróży
- Najtańsze oferty podróży
- Zrównoważony rozwój
- Sterowanie scentralizowane
- Efektywność sprzedaży
- Obsługa klienta
- Satysfakcja klienta
- Aktualność cen
- Konkurencyjność