Cyfrowe oznakowanie pomieszczeń: Indywidualne i trwałe
Oznakowanie pomieszczeń z wykorzystaniem cyfrowych tabliczek informacyjnych nie jest już tylko częścią branży detalicznej. Oprócz innowacyjnego oznakowania, znaki cyfrowe można znaleźć w wielu różnych dziedzinach. Należą do nich cyfrowe znaki dla przemysłu, imprez, gastronomii czy turystyki.
Dzięki zastosowaniu znaków cyfrowych w salach konferencyjnych, salach spotkań, placówkach medycznych, hotelach czy restauracjach można znacznie ułatwić codzienną pracę pracowników. W ciągu kilku sekund nowe rezerwacje są wyświetlane na elektronicznych tabliczkach umieszczonych na drzwiach sal konferencyjnych. Dzięki temu pracownicy, odwiedzający i goście są zawsze na bieżąco.
Jak działa digital room signage?
Cyfrowe oznaczenia pomieszczeń są sterowane i aktualizowane radiowo za pomocą routera, który jest podłączony przez Ethernet. W zależności od preferencji, za pomocą odpowiedniego oprogramowania, jak na przykład fbOS, Jeggy czy rozwiązania producenta, można w prosty sposób tworzyć indywidualne układy i bezprzewodowo integrować je z cyfrowymi tabliczkami informacyjnymi, dzięki czemu nie ma żadnych ograniczeń dla własnej kreatywności. Również żywotność baterii cyfrowych wyświetlaczy przemawia za ich ekonomicznością. Nawet przy wielokrotnych aktualizacjach wynosi ona kilka miesięcy. Zastosowanie cyfrowych oznaczeń na drzwi redukuje koszty utrzymania i eksploatacji dla Państwa firmy, a dzięki prostemu montażowi cyfrowych znaków można również znaleźć dla nich wiele obszarów zastosowań.
Ponadto, cyfrowe oznakowanie pomieszczeń w technologii e-ink zastępuje klasyczne oznakowanie z papieru. Jest to nie tylko bardziej zrównoważone, ale również pozwala Państwa firmie zaoszczędzić na scentralizowanym zarządzaniu, ponieważ wyświetlacze zbierają informacje o czasie bezpośrednio z systemu wewnętrznego. W konsekwencji Państwa klienci zawsze otrzymują najnowsze informacje, a dostępne sale mogą być wykorzystywane znacznie bardziej efektywnie.
Użytkownik decyduje, które dane powinny być wykorzystywane do wyświetlania cyfrowego znaku, wybierając jedną lub więcej opcji połączenia z dostępnego zbioru. Wystarczy kilka kliknięć, aby uzyskać dostęp do żądanych informacji, takich jak terminy z MS Outlook lub Google Calendar, a następnie je zwizualizować. Zastosowanie innowacyjnych wyświetlaczy e-papierowych pozwala na pełne graficzne przedstawienie zajętości pomieszczeń w biurach, salach konferencyjnych, seminaryjnych lub gabinetach zabiegowych i salach pacjentów w placówkach służby zdrowia.
- Różne ramy
- Zasilanie bateryjne
- Niskie zużycie energii
- Wymienna bateria
- Kąt widzenia do 180 stopni
- Wysoki i poziomy format
- Liczne opcje montażu
- Nowoczesny interfejs użytkownika z prostą, intuicyjną obsługą
- Najnowsze technologie HTML 5
- Rozbudowa i podłączenie do dalszych systemów możliwe bez żadnych problemów
- Szyfrowana transmisja i ochrona dostępu (logowanie)
- Zrównoważone i przyjazne dla środowiska rozwiązanie
- Połączenie poprzez interfejs REST
- Niezależne od platformy i urządzenia, dostępne przez każdą przeglądarkę
ROOMZ: Rewolucyjne rozwiązania w zakresie zarządzania przestrzenią i efektywnego miejsca pracy
Efektywniejsze wykorzystanie pomieszczeń, usprawnienie procesów wewnętrznych i zwiększenie zadowolenia pracowników — produkty ROOMZ realizują zwinne środowisko pracy przyszłości. Za pomocą panelu dotykowego pracownicy mogą rezerwować wolne pomieszczenia bezpośrednio na wyświetlaczu ROOMZ lub zwalniać je, jeśli spotkanie zakończy się przed czasem. Jako idealne uzupełnienie, ROOMZ Sensor sprawdza aktualne obłożenie sali i poprzez Desk Sensor wykrywa obecność lub nieobecność uczestników, jak również zarezerwowane, ale niewykorzystane sale (ghost meetings). Dzięki funkcji automatycznego zwalniania czujnika pomieszczenia te są automatycznie zwalniane ponownie, co pozwala na inteligentne i oszczędzające czas wykorzystanie zasobów.
Ponadto czujnik ROOMZ dostarcza cennych informacji na temat efektywnego wykorzystania pomieszczeń i stanowisk pracy na podstawie planu piętra Państwa organizacji: dzięki funkcji Room Viewer pracownicy mogą zobaczyć wolne stanowiska pracy na różnych urządzeniach końcowych — takich jak smartfony czy tablety — które mogą zarezerwować na spotkania.
Czy to jako rozwiązanie kampusowe dla uniwersytetów i parków biznesowych, czy też jako rozwiązanie korporacyjne w małych biurach, praktykach lub przestrzeniach coworkingowych — stylowe oznakowanie ROOMZ w aluminiowej ramie harmonizuje się z każdym środowiskiem biurowym. Wyświetlacz nie wymaga okablowania, jest kompatybilny z istniejącą infrastrukturą Wi-Fi i może być montowany na wszystkich powierzchniach, takich jak szkło lub drewno.
Joan: Łatwe zarządzanie przestrzenią, zawsze i wszędzie
Pracownicy planujący lub uczestniczący w spotkaniach nie zawsze znajdują się w biurze. Rozwiązanie Joan firmy Visionect jest idealnie dostosowane do takich elastycznych modeli pracy. Ten system zarządzania pomieszczeniami wyróżnia się elastycznością i niezależnością od urządzeń. Za pomocą oprogramowania desktopowego lub aplikacji Joan można na przykład wygodnie zarezerwować pomieszczenia, zarówno na miejscu, jak i podczas podróży. Za pomocą oprogramowania można również szybko wprowadzać zmiany w zaplanowanych już terminach, takie jak przedłużenie lub zmiana harmonogramu. Ponadto aplikacja umożliwia wyszukiwanie wolnych pokoi lub biurek, co jest szczególnie przydatne w przypadku pracowników zewnętrznych lub osób korzystających z desk sharing. Informacje te są następnie odpowiednio aktualizowane na cyfrowych tabliczkach przed drzwiami do pomieszczeń.
Elektroniczne tabliczki firmy Joan funkcjonują w ten sposób jako część systemu zarządzania pokojami i dostosowują się do zmian wprowadzanych w oprogramowaniu, w aplikacji, na samym wyświetlaczu lub w podłączonych aplikacjach kalendarzowych. Dzięki zastosowaniu e-papieru, tabliczki drzwiowe są szczególnie czytelne i przekonują długim czasem pracy na baterii.
W zależności od zastosowania, wyświetlacze Joan są dostępne w rozmiarach 6 i 13 cali, a dzięki odpowiedniemu wspornikowi mogą być zawsze zaaranżowane najlepszy sposób. We współpracy z urządzeniami mobilnymi z aplikacją Joan wyświetlacze e-papierowe umożliwiają aktualne i proste oznakowanie pomieszczeń dla nowoczesnych miejsc pracy, niezależnie od tego, czy pracownicy są na miejscu, czy w podróży.
Inne produkty
- Digital Signage
Digital signage solutions bring an innovative retail experience to brick-and-mortar retail with interactive shop solutions and enable successful target group interaction
- ROOMZ
Produkty firmyROOMZ realizują koncepcję zwinnego i inteligentnego miejsca pracy przyszłości dzięki swoim rozwiązaniom interaktywnych oznakowań.
- JOAN
Joan ist das elektronische Raummanagement-System von Visionect für mehr Flexibilität und effiziente Beschilderung. Das besondere dabei ist die Nutzung der Joan App für die mobile Verwaltung von Terminen auf Smartphones und Tablets.