e-shelf labels oferuje idealne Value Added Featuers dla Państwa zastosowań digital signage
e-shelf-labels jest Państwa partnerem, jeśli chcą Państwo za pomocą cyfryzacji wprowadzić do swojego handlu stacjonarnego innowacyjne doświadczenia detaliczne. Oferujemy odpowiednie oprogramowanie i rozwiązania sprzętowe dla każdego rozwiązania digital signage, jak również idealne Value Added Features dla Państwa indywidualnego obszaru zastosowań.
Spektrum rozwiązań e-shelf-labels w obszarze digital signage sięga od cyfrowych etykiet cenowych do sterowanych czujnikami instalacji, które są odpowiednie dla handlu detalicznego, hotelarstwa i gastronomii, jak również do zastosowań w przemyśle, zarządzaniu budynkami i transporcie publicznym.
Rozwiązania Digital Signage od e-shelf-labels
Firma e-shelf-labels doradzi Państwu w zakresie rozwiązań telewizji sklepowej, spersonalizowanych ekranów informacyjnych, nowoczesnych tablic wideo (VUSION Rail, Shelfvision lub LCD Shelf Displays) oraz wyświetlaczy typu strech pracujących non-stop 24/7 w nietypowym dla rynku formacie o szerokości 28 lub 38 cali. We współpracy z naszym partnerem BenQ oferujemy również ekrany informacyjne o przekątnej do 86 cali. W naszym portfolio znajdują się niezwykle wydajne rozwiązania wyświetlaczy w technologii e-ink, np. jako cyfrowe tabliczki przydrzwiowe, które są aktualizowane bez okablowania przez WLAN i LTE lub instalowane samodzielnie z wykorzystaniem energii słonecznej, dzięki czemu można je bez problemu stosować na zewnątrz i w obszarach przemysłowych. Nasze rozwiązania dotykowe LCD o wysokiej rozdzielczości są szczególnie przydatne jako interaktywne rozwiązania kioskowe, działając w roli wirtualnych doradców sprzedaży dla klientów i pracowników w stacjonarnym handlu detalicznym.
Value Added Features dla zastosowań digital signage
Scan, Pay and Go: płacenie przy półce przez samodzielne skanowanie
e-shelf-labels, we współpracy z Shopreme, oferuje centralne rozwiązanie płatnicze w połączeniu z cyfrowymi etykietami, które rewolucjonizuje doświadczenia zakupowe klientów i umożliwia w pełni zautomatyzowane rozliczanie. Jeśli sprzedawcy korzystają z elektronicznych etykiet, klienci mogą płacić bezpośrednio przy półce - wystarczy, że zeskanują kod QR znajdujący się na elektronicznej etykiecie na półce. Pożądane produkty można również umieścić w koszyku i zapłacić za nie w dowolnym momencie, niezależnie od tego, gdzie klient znajduje się w sklepie.
- Samodzielne skanowanie: płatność mobilna
- Innowacyjne doświadczenia zakupowe dla Państwa klientów
- Płatność przy półce niezależna od lokalizacji/czasu
- Minimalizacja rezygnacji z zakupu
- Maksymalna orientacja na klienta
Dzięki zintegrowanemu rozwiązaniu płatności mobilnych przy półce, nie ma potrzeby płacenia przy kasie, a tym samym stania w długich kolejkach, które często prowadzą do porzucania zakupów przez klientów.
Czy to płatność kodem QR, czy też rozwiązania NFC: e-shelf-labes oferuje Państwu szeroki wachlarz mobilnych rozwiązań płatniczych, które np. w połączeniu z fashionTAGs w sektorze odzieżowym lub z elektronicznymi etykietami na półki w supermarketach oferują większy komfort dla Państwa klientów.
Captana: monitorowanie półek dla bezpiecznego przeglądu stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
Sprawnie działający, wydajny system zarządzania zapasami jest warunkiem uniknięcia sytuacji braku towaru i zachowania konkurencyjności. Zautomatyzowany system monitorowania półek w czasie rzeczywistym "Captana" — opracowany przez SES-imagotag w połączeniu z elektronicznymi etykietami półkowymi — gwarantuje pełną przejrzystość półek sklepowych oraz stanów magazynowych w czasie rzeczywistym. Wykorzystując uczenie maszynowe Captana jest w stanie cyfrowo wykrywać i raportować w czasie rzeczywistym puste miejsca, braki magazynowe i niewłaściwe rozmieszczenie towarów - każdy produkt posiada elektroniczną etykietę na półce, połączoną z bazą danych zapasów. Dzięki temu specjalne czujniki kamer bezpieczeństwa mogą skanować i śledzić poszczególne produkty, jednocześnie tworząc planogram stanu półki w czasie rzeczywistym na podstawie zarejestrowanych danych.
- Przegląd stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
- Wzrost sprzedaży - brak pustych półek
- Geolokalizacja za pomocą aplikacji ShelfWatch
- Obniżenie kosztów magazynowania
- Wyświetlanie błędnie umieszczonych towarów
Automated Shelf Monitoring
Automatyczny monitoring półek Captana gwarantuje bezpieczną widoczność zapasów w Państwa sklepie i umożliwia ogromną optymalizację zarządzania zapasami: Captana wykrywa i zaznacza pozycję towarów niedostępnych (On-Shelf Availability) bezpośrednio na wizualnym planie półek.
Personel jest natychmiast powiadamiany za pomocą swoich handheldów i może być kierowany bezpośrednio do miejsca akcji dzięki lokalizacji. Dzięki temu pracownicy oszczędzają cenny czas, który mogą zainwestować w inne zadania.
SCREEENR: Platforma dla interaktywnych systemów doradztwa produktowego w stacjonarnym handlu detalicznym
Zaoferuj swoim klientom korzyści płynące z handlu elektronicznego w handlu stacjonarnym: zamiast samodzielnego poszukiwania informacji w Internecie, inteligentne systemy wspomagające przejmują zadania związane z doradztwem w zakresie sprzedaży dla klientów i sprzedawców w sklepie. Oprogramowanie SCREEENR jest odpowiednie dla telewizorów sklepowych, ekranów dotykowych, tabletów i smartfonów i umożliwia klientom wyszukiwanie określonych produktów. Za pośrednictwem ekranu dotykowego wirtualni doradcy handlowi dostarczają niezbędnych informacji na temat preferowanego artykułu, dzięki czemu decyzja o zakupie może zostać podjęta bezpośrednio w sklepie. SCREEENR może również służyć do centralnego gromadzenia, tworzenia i zarządzania innymi treściami dla wszystkich urządzeń digital signage.
PRECYZYJNE PRZEGLĄDANIE PRODUKTÓW BEZ SZUKANIA ONLINE
Platforma digital signage SCREEENR obejmuje Content Designer do tworzenia treści metodą "drag&drop", Content Manager do centralnego zarządzania treścią w chmurze oraz Player Element do stabilnego odtwarzania treści na wszystkich wyświetlaczach. W oparciu o te trzy obszary SCREEENR może być wykorzystywany do tworzenia i zarządzania atrakcyjną treścią digital signage oraz interaktywnymi systemami pomocy.
Nadal nie są Państwo pewni co do wyboru odpowiednich Value Added Features dla Państwa zastosowań digital signage i potrzebują Państwo indywidualnej porady? Zapraszamy do kontaktu z nami — czekamy na Państwa e-mail lub telefon.
Ähnliche Produkte
- Elektroniczne etykiety cenowe
Elektroniczne etykiety cenowe z technologią e-ink są łatwe do odczytania, proste w instalacji i uniwersalne w zastosowaniu z technologią NFC
- SmaSS Middleware
SmaSS odnosi się do rozwiązania typu middleware, które łączy bazę danych z systemem etykiet elektronicznych e-shelf-labels.
- SAP ERP - E-ink Label Add-on
Dodatek SAP ERP - E-ink Label Add-on pozwala na zarządzanie naszymi etykietami elektronicznymi z poziomu systemu SAP. Twoja korzyść: Proste przepływy pracy, zarządzanie etykietami w SAP, Przemysł 4.0 i dane w czasie rzeczywistym