Skuteczne zarządzanie i kontrola ESL z SmaSS Middleware
SmaSS to skrót od "Smart Signage System", będącego oprogramowaniem pośredniczącym (middleware), które łączy system MES lub ERP z systemem etykiet elektronicznych firmy e-shelf-labels. W celu wizualizacji informacji można zintegrować różne źródła danych i różne technologie wyświetlania. Podłączenie urządzeń IoT w postaci wyświetlaczy jest również łatwe do zrealizowania dzięki oprogramowaniu pośredniczącemu. Oprogramowanie SmaSS udostępnia dane do dalszej oceny w postaci raportu lub do dalszego przetwarzania w postaci danych do odczytu maszynowego.
Nasze oprogramowanie pośredniczące SmaSS minimalizuje złożoność podstawowego systemu wyświetlania, a tym samym usprawnia bieżące monitorowanie systemu. Zwiększa ono wydajność i zmniejsza liczbę błędów w istniejących procesach. Wstępnie zdefiniowane KPI zapewniają trwałą optymalizację procesu.
- Prosta integracja poprzez Click & Install
- Wielojęzyczność i możliwość obsługi wielu klientów
- Skalowalność
- „Responsive Web UI“
- Działa w chmurze lub on-premise
- Łatwa rozbudowa o źródła danych i typy wyświetlania
- Ciągły rozwój
CO TO JEST MIDDLEWARE?
Termin middleware pojawił się po raz pierwszy w 1968 roku w raporcie po konferencji NATO Software Engineering Conference. Jednak termin ten upowszechnił się dopiero w latach 80-tych. W tamtym czasie middleware odnosiło się głównie do rozwiązań zapewniających kompatybilność nowszych aplikacji ze starszymi systemami. Middleware jest wykorzystywane w serwerach internetowych, serwerach aplikacji, systemach zarządzania treścią oraz innych narzędziach do tworzenia i wdrażania aplikacji. Oprogramowanie pośredniczące zapewnia interfejs dla podstawowych funkcji systemu operacyjnego w celu uzupełnienia interfejsu programowania aplikacji (API) systemu operacyjnego.
Termin middleware odnosi się zatem do oprogramowania, które służy jako pomost pomiędzy różnymi systemami i aplikacjami i jest rozumiane jako pośrednik pomiędzy poszczególnymi systemami w firmie. Oprogramowanie pośredniczące może być używane w siedzibie firmy lub w chmurze.
Baza z wieloma możliwościami
SmaSS Middleware jest podstawą do połączenia naszych etykiet e-ink z Państwa systemem lub bazą danych. W zależności od obszaru zastosowania SmaSS posiada różne narzędzia i ramy.
Oprogramowanie SmaSS Middleware jest obecnie dostępne dla trzech obszarów zastosowań: przemysł i logistyka, hotelarstwo i gastronomia oraz oznakowanie pomieszczeń.
SmaSS Logistics
SmaSS Logistics jest rozwiązaniem middleware dedykowanym dla aplikacji przemysłowych. Pozwala stworzyć interfejs pomiędzy systemem SAP ERP i zoptymalizować procesy, wykorzystanie maszyn i magazynowanie. Złożone operacje mogą być w prosty sposób wizualizowane dla Państwa pracowników. Wykorzystajcie Państwo monitorowanie systemu do wykrywania problemów na wczesnym etapie. Umożliwia to efektywną pracę w nowoczesnym Przemyśle 4.0.
SmaSS Catering
SmaSS Catering umożliwia inteligentne planowanie rezerwacji i menu oraz oznakowanie bufetu w oparciu o przechowywaną bazę danych — dzięki Cloud Computing również bez problemu w kilku oddalonych od siebie oddziałach. SmaSS Catering jest zatem rozwiązaniem middleware dla Państwa restauracji lub hotelu. Oprócz czystego zarządzania i wyświetlania potraw oraz rezerwacji stolików na naszych wyświetlaczach e-ink mają Państwo również możliwość dostarczania gościom dalszych informacji, takich jak informacje o alergenach, godziny otwarcia restauracji lub reklamy, za pomocą kodu QR lub NFC.
SmaSS Office
Podłączając swoje źródło danych (np. kalendarz lub system rejestracji czasu pracy) poprzez SmaSS Office do naszych cyfrowych etykiet, mogą Państwo elastycznie wdrażać oznakowanie swoich sal konferencyjnych i biur. Oprogramowanie pozwala utworzyć terminy w kalendarzu w prosty sposób. Wskazania na wyświetlaczach e-ink są odpowiednio aktualizowane i w ten sposób dostosowywane do zmian terminów w czasie rzeczywistym. SmaSS Office może być łatwo zarządzany za pomocą intuicyjnego interfejsu internetowego.
Ähnliche Produkte
- Value Added Features
Idealne funkcje dodane dla aplikacji digital signage: Funkcje dodane, takie jak systemy płatności mobilnych lub zautomatyzowane zarządzanie zapasami w czasie rzeczywistym
- Rozwiązania Cloud
Użyjcie Państwo VUSION Cloud jako bezpiecznej platformy w chmurze do efektywnego zarządzania i monitorowania elektronicznych etykiet cenowych w sklepie, aby mieć elastyczny dostęp do swoich danych w każdej chwili
- SAP ERP - E-ink Label Add-on
Dodatek SAP ERP - E-ink Label Add-on pozwala na zarządzanie naszymi etykietami elektronicznymi z poziomu systemu SAP. Twoja korzyść: Proste przepływy pracy, zarządzanie etykietami w SAP, Przemysł 4.0 i dane w czasie rzeczywistym