Inteligentne zarządzanie biurami i pomieszczeniami
Inteligentne środowiska pracy, modele desk sharing lub home office: Te nowoczesne rodzaje pracy stawiają nowe wyzwania dla zarządzania obiektami w zakresie optymalnego wykorzystania budynków. Trend zwinnego miejsca pracy — od pomieszczeń prywatnych i stałych do współdzielonych — wymaga dynamicznego i opartego na informacjach zarządzania miejscem pracy. Bardziej efektywne wykorzystanie pomieszczeń — i udostępnianie ich w czasie bezczynności, na przykład jako przestrzeni co-workingowych lub miejsc na spontaniczne spotkania — optymalizuje procesy wewnętrzne i zapewnia komfort gościom. Produkty ROOMZ ze swoimi rozwiązaniami digital signage spełniają wymagania koncepcji zwinnego i inteligentnego miejsca pracy przyszłości bez dużego wysiłku instalacyjnego. Prostota, trwałość i użyteczność jest również odzwierciedlona w czasie pracy cyfrowych znaków na drzwiach, ponieważ wyświetlacze działają przez dwa do czterech lat, w zależności od sposobu ich użytkowania.
System ROOMZ i jego produkty
ROOMZ Display: Spontaniczne rezerwacje dzięki intuicyjnej funkcji dotykowej
Bezprzewodowe wyświetlacze do rezerwacji pomieszczeń w technologii e-papieru z zasilaniem bateryjnym wykraczają poza nowoczesne planowanie przestrzenne. Ułatwiają one codzienną pracę, pokazując pracownikom i gościom na pierwszy rzut oka, czy znajdują się we właściwym miejscu, czy pokój jest zajęty lub wolny i czy można go zarezerwować, wraz z informacją na jak długo.
Elektroniczne oznaczenia pomieszczeń wspierają również inteligentną pracę: panel dotykowy umożliwia pracownikom spontaniczne rezerwowanie lub zwalnianie wolnych pomieszczeń za pośrednictwem wyświetlacza ROOMZ, jeśli spotkanie zakończy się wcześniej. Dzięki prostej instalacji bez okablowania i wiercenia, możliwością automatycznego połączenia z istniejącą siecią WiFi oraz narzędziom do planowania przestrzeni, zasilany bateryjnie wyświetlacz ROOMZ można uruchomić w ciągu kilku minut. Energooszczędna technologia e-ink z gwarantowaną minimalną żywotnością baterii wynoszącą dwa lata eliminuje konieczność czasochłonnego ładowania i rozładowywania.
- Żadnych konfliktów pomieszczeń na korytarzach / w salach konferencyjnych
- Bez kabli — bez wysiłku przy instalacji
- Aktualne informacje o pomieszczeniach — tygodniowy podgląd przez Multi-View
- Spontaniczne rezerwacje dzięki intuicyjnej funkcji dotykowej
- Nadaje się do wszystkich powierzchni
- Połączenie z istniejącym Wi-Fi poprzez NFC
- Długa żywotność baterii (wymiana co 2 lata)
Wysokiej rozdzielczości 8-calowy papierowy wyświetlacz ROOMZ pokazuje nie tylko aktualne obłożenie pomieszczeń i kolejne rezerwacje, w tym nazwisko, tytuł i czas trwania — za pomocą funkcji Multi-View można w razie potrzeby przełączać się z przeglądu dziennego na tygodniowy w celu optymalnego zarządzania przestrzenią. Intuicyjna funkcja dotykowa umożliwia spontaniczne rezerwowanie i zwalnianie pomieszczeń, dzięki czemu można dokonywać rezerwacji ad hoc. Dynamiczny wyświetlacz e-papierowy z elegancką aluminiową ramką i kątem widzenia 180 stopni można zamontować na dowolnej powierzchni — od szkła po mur — oraz łatwo zdemontować i przenieść.
Room/Desk Sensor: Sensorowo sterowane zarządzanie miejscem pracy
Czujnik pokojowy/biurkowy jest idealnym urządzeniem pomiarowym uzupełniającym wyświetlacz ROOMZ Display. Po prostej, bezprzewodowej instalacji, czujniki wykorzystują pasywny detektor ruchu na podczerwień w połączeniu z opatentowanym algorytmem do sprawdzania aktualnego obłożenia pomieszczenia: czujnik biurkowy służy do zajmowania stanowiska pracy, na przykład w obszarze wspólnego biurka, natomiast czujnik pokojowy mierzy obłożenie sali konferencyjnej lub sali spotkań. Dzięki funkcji automatycznego zwalniania czujnika pomieszczenia, które zostały zarezerwowane, ale nie zostały wykorzystane (ghost-meetings/no-shows), są automatycznie zwalniane, gdy spotkanie nie dochodzi do skutku.
- Optymalne wykorzystanie pokoi dzięki pomiarowi obłożenia pokoi
- Niezawodne wykrywanie pustych rezerwacji ("no-shows")
- Automatyczna aktywacja niewykorzystanych pokoi dzięki funkcji automatycznego zwalniania
- Pomiar klimatu w pomieszczeniu
- Dyskretna konstrukcja umożliwiająca anonimowy pomiar
Sensor pokojowy/biurkowy
Zasoby pomieszczeń mogą być wykorzystywane bardziej efektywnie i spontanicznie dzięki lepszej kulturze spotkań. Czujniki ROOMZ mierzą poziom obłożenia pomieszczenia w sposób całkowicie anonimowy w celowo dyskretnej i niepozornej konstrukcji. Dodatkową funkcją wyświetlacza ROOMZ jest pomiar klimatu pomieszczenia, dzięki czemu w każdej chwili można sprawdzić wilgotność powietrza, światło i temperaturę.
ROOMZ Analytics: Cenne statystyki dzięki czujnikowi pokojowemu
Oprócz informacji w czasie rzeczywistym o obłożeniu pokoi czujnik ROOMZ dostarcza cennych informacji na temat efektywnego wykorzystania pomieszczeń i stanowisk pracy. importując plany pięter swojej firmy można–ocenić wykorzystanie przestrzeni - od pojedynczych pięter po globalne organizacje. Dzięki funkcji Room Viewer ten sam plan piętra może być wyświetlany na różnych urządzeniach końcowych, takich jak smartfon czy tablet, dzięki czemu pracownicy mogą natychmiast znaleźć wolne miejsce pracy.
- Ocena rzeczywistego zapotrzebowania na pomieszczenia
- ROOMZ Viewer: Kompletny pogląd wszystkich pomieszczeń
- Kompatybilność z wszystkimi urządzeniami końcowymi
- Identyfikacja i redukcja spotkań typu "ghost-meetings"
- Dostosowanie strategii miejsca pracy dzięki analityce danych
Architektura ROOMZ: Cloud Software/ On Premise Software
Serwer ROOMZ obsługuje do 1000 wyświetlaczy z chmury lub w lokalnej strukturze IT. Cyfrowe tabliczki drzwiowe ROOMZ mogą być obsługiwane bezpośrednio z chmury lub na miejscu w Państwa firmie. Dzięki rozwiązaniu „on-premise” mogą Państwo również przechowywać wszystkie dane w swojej sieci.
Roomz umożliwia następujące ustawienia:
- System rezerwacji w siedzibie firmy — serwer ROOMZ w siedzibie firmy
- System rezerwacji on premise — serwer ROOMZ w chmurze (Azure)
- System rezerwacji w chmurze (Office 365) — serwer ROOM w chmurze (Azure)
Dzięki ROOMZ App produkty ROOMZ można łatwo zintegrować z istniejącą siecią WLAN. Aktualizacja konfiguracji sieci może być również zarządzana za pośrednictwem serwera. Ze względu na lokalne wykorzystanie oprogramowania zamiast systemu operacyjnego nie jest konieczna konserwacja sprzętu. Ponadto na wyświetlaczu nie ma żadnych danych, a wszystkie protokoły WLAN (w tym certyfikaty) są obsługiwane.
Czy to jako rozwiązanie kampusowe dla uniwersytetów i parków biznesowych, czy też jako rozwiązanie korporacyjne w małych biurach, gabinetach lub przestrzeniach coworkingowych — eleganckie oznakowanie ROOMZ harmonizuje z każdym środowiskiem biurowym, rewolucjonizuje efektywność wykorzystania przestrzeni i jest jednocześnie energooszczędne. Dodatkowo, może służyć jako cyfrowe oznakowanie sal pacjentów w szpitalach lub jako wyświetlacz digital signage sal konferencyjnych w hotelach.
Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o ROOMZ i o tym, w jaki sposób technologia digital signage może być zastosowana w Państwa firmie, nasz zespół chętnie Państwu doradzi. Wystarczy zadzwonić lub wysłać do nas e-mail, aby dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach digital room signage.
Inne produkty
- Cyfrowe znaki na drzwiach
Digital room signage z technologią e-ink zastępuje klasyczne oznakowanie z nadrukiem papierowym
- Events
Digital signage znajduje również wiele zastosowań podczas różnych wydarzeń, takich jak targi czy wystawy
- Zarządzanie przestrzenią
Inteligentne oznakowanie pomieszczeń dzięki centralnemu sterowaniu i połączeniu z istniejącym oprogramowaniem do planowania