Hardware dla Digital Signage: Cyfrowy billboard / cyfrowy potykacz reklamowy

ZALETY CYFROWEGO BILLBOARDU
  • Atrakcyjny nośnik reklamy: wyświetlanie aktualnych informacji (rabaty)
  • Idealne rozwiązanie sprzętowe dla interaktywnego oprogramowania do doradztwa produktowego
  • Przyciąga uwagę klienta jeszcze przed wejściem do sklepu
  • Cyfrowa tablica reklamowa jako znak zachowania odległości/drogowskaz
  • Cyfrowy potykacz klienta jako System Kontroli Wejścia (Covid-19)

Zalety interaktywnych systemów wspomagania

Interaktywne systemy pomocy ułatwiają klientom natychmiastowe podjęcie decyzji o zakupie i eliminują konieczność dalszego poszukiwania w Internecie wybranego produktu. Za pomocą wyświetlacza lub ekranu dotykowego wirtualni doradcy handlowi udzielają niezbędnych informacji na temat poszukiwanego artykułu. Ponadto połączenie z cyfrowymi etykietami cenowymi e-półek pokazuje pozycję towaru poprzez miganie diod LED wbudowanych w etykiety, co eliminuje długie poszukiwania w sklepie i ewentualne nieudane zakupy. Ponadto rozsądna integracja systemu Aframes z infrastrukturą sklepu umożliwia czujnikom mierzenie przepływu klientów, co można ocenić statystycznie.

Interesują Państwa interaktywne systemy doradcze? Kliknij na poniższy przycisk, aby dowiedzieć się wszystkiego o funkcjach, obszarach zastosowań i możliwościach instalacji interaktywnych systemów wspomagania z SCREEENR.

Cyfrowy billboard: interaktywne informacje, drogowskazy i narzędzia marketingowe

DIGITAL CUSTOMER STOPPER - POTYKACZ REKLAMOWY JAKO CYFROWA TABLICA REKLAMOWA

Wystarczy umieścić cyfrowy potykacz reklamowy (dostępny w wersji z funkcją dotykową lub bez) w strefie wejściowej sklepu lub przed stoiskiem, aby na cyfrowej tablicy wyświetlić aktualne informacje, takie jak promocje rabatowe lub inne specjalne oferty, zapewniając klientom większą przejrzystość.

Używając cyfrowego potykacza reklamowego mogą Państwo przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów jeszcze zanim wejdą do sklepu. Reagujcie szybko na aktualne wydarzenia i reklamujcie dokładnie to, czego potrzebują Państwa klienci dzięki filmom i animacjom. Tablice cyfrowe nadają się również do instytucji publicznych, takich jak urzędy czy szpitale: digital signage displays mogą być używane jako oznaczenia zachowania odstępu, drogowskazy lub jako tablice informacyjne.

Cyfrowy potykacz reklamowy, zainstalowany jako stojak podłogowy, działa na systemie operacyjnym Google Android i zapewnia zintegrowaną obsługę kilku języków. Oprócz standardowych kolorów antracytu i bieli cyfrowa tablica reklamowa jest również dostępna w kolorach ramek dostosowanych do potrzeb klienta. Dzięki temu można indywidualnie dopasować urządzenie do własnych wymagań. Chętnie doradzimy Państwu również w zakresie indywidualnych zastosowań i pomożemy w opracowaniu odpowiedniego rozwiązania programowego.

Cyfrowy potykacz reklamowy jako inteligentne zarządzanie przepływem klientów

CYFROWY POTYKACZ REKLAMOWY JAKO SPOSÓB INTELIGENTNEGO ZARZĄDZANIA PRZEPŁYWEM KLIENTÓW W CZASACH COVID-19

Oprócz funkcji nowoczesnego nośnika reklamy lub w połączeniu z interaktywnym doradcą produktowym cyfrowy billboard funkcjonuje również jako system kontroli dostępu. Szczególnie biorąc pod uwagę problem COVID-19, cyfrowy potykacz reklamowy w połączeniu z inteligentnym systemem zarządzania przepływem klientów wspiera przestrzeganie przepisów dotyczących Covid-19 poprzez wyświetlanie liczby klientów w sklepie. Zapewnia to bezpieczną kontrolę dostępu w sektorze handlu detalicznego. Tak zwany „Smart Customer Flow Management” system w przejrzysty sposób pokazuje klientowi na wyświetlaczu cyfrowym, czy wejście do sklepu jest aktualnie możliwe, czy nie. System wykorzystuje przy tym informacje z czujników, które liczą osoby wchodzące i wychodzące.

Czy chcą Państwo otrzymać szczegółowe informacje na temat systemu Smart Customer Flow Management? Proszę kliknąć w poniższy przycisk.