Kompletne rozwiązania z jednego źródła

Podobają Państwu się nasze produkty? Mają Państwo pomysł, jak chcieliby wykorzystać nasze wyświetlacze elektroniczne, ale brakuje Państwu jeszcze odpowiedniego połączenia lub oprogramowania? Wraz z naszą silną siecią partnerów chętnie wesprzemy Państwa w rozwoju i realizacji Państwa pomysłów.

Instalacja / Uruchomienie

Struktura e-shelf-labels składa się z elektronicznych etykiet cenowych, Access Points i oprogramowania. Aby określić rzeczywisty zakres potrzebnego hardware, przeprowadzamy dla Państwa skoordynowaną ankietę wstępną. Jest to konieczne, aby zidentyfikować wszelkie słabe punkty.

Po uruchomieniu tej infrastruktury dane z istniejącego systemu ERP mogą być zaimportowane poprzez XML, CSV lub TXT (o stałej długości).

Doradztwo

Elektroniczne etykiety to znacznie więcej niż tylko etykietowanie cenowe. Są one tak indywidualne, jak potrzeby danego obszaru zastosowania. Ze względu na stale rosnący popyt obszary zastosowania wyświetlaczy e-ink są coraz szersze, a koszty stale maleją.

Dlatego też skupiamy się na doradztwie, które nie pozostawia pytań bez odpowiedzi. Począwszy od pierwszego kontaktu, aż po dalsze działania obejmujące kompleksowe wsparcie, e-shelf-labels jest Państwa niezawodnym partnerem. Oczywiście chętnie pomożemy również w opracowaniu indywidualnych interfejsów lub innych rozwiązań programowych.

Serwis

Mogą Państwo na nas polegać również po zakończeniu montażu. Chętnie udzielimy Państwu wsparcia technicznego słowem i czynem. Prosimy o kontakt z nami w przypadku dalszych pytań, ponieważ nasz sukces jest mierzony Państwa sukcesem.

Oczywiście oferujemy różne opcje, od indywidualnego wsparcia po umowy serwisowe, aby móc jak najbardziej profesjonalnie zająć się Państwa zapytaniem. Czekamy na Państwa zapytanie.

Rollout

Oferujemy kompleksowe rozwiązania z jednego źródła i realizujemy projekty wdrażania oznakowania elektronicznego dla Państwa oddziałów. Na podstawie kompleksowej konsultacji, w ścisłej współpracy z Państwa firmą, planujemy indywidualną koncepcję montażu Państwa cyfrowych etykiet, która spełnia Państwa wymagania.

Realizacja projektu obejmuje nie tylko profesjonalną instalację na półce, ale również aktywację i powiązanie etykiet z danymi artykułów w systemie administracji międzyoddziałowej. Integracja danych może być przeprowadzona poprzez istniejące już połączenia ERP i SAP. Ostatni etap obejmuje ostateczne wdrożenie za pomocą odpowiedniego oprogramowania, z którym można odwzorować wszystkie pożądane przypadki użycia. Nawet po zakończeniu projektu e-shelf-labels pozostaje Państwa partnerem kontaktowym w przypadku pytań i problemów technicznych.