Cyfrowe billboardy oferują następujące możliwości
Urządzenia te należą do grupy systemów digital signage. Użytkownik może łatwo dodawać treści do wyświetlacza LCD za pośrednictwem centralnego systemu zarządzania treścią. Połącz tekst z obrazem i materiałem wideo, aby stworzyć dokładnie taki efekt wizualny, jaki najlepiej odpowiada Twoim celom.
Skonfiguruj system wyświetlania typu „wszystko w jednym ” w miejscach, w których klienci często przechodzą lub czekają dłużej, na przykład przy wejściu, w poczekalniach lub w punkcie sprzedaży. Zapewnia to, że przechodnie są informowani o ofertach specjalnych poprzez wyświetlanie obrazów i filmów.
Urządzenie można łatwo załadować za pomocą pamięci USB lub chmury. Zawartość jest odtwarzana za pomocą zintegrowanego odtwarzacza multimedialnego „Plug&Play”.
Generowanie nowych klientów dzięki cyfrowym ogranicznikom klienta
Cyfrowa tablica reklamowa jest szczególnie nowoczesną wersją tabliczki reklamowej. Umieść elektroniczną tablicę reklamową w wejściu lub poczekalni swojego sklepu, aby przyciągnąć uwagę przechodniów, czyli potencjalnych klientów.
Dzięki szybkiej i łatwej aktualizacji możesz zmieniać treść kilka razy dziennie, aby dotrzeć do określonych grup docelowych. Na przykład rano możesz wyświetlać na swoim urządzeniu treści prezentujące interesujące oferty dla emerytów. Późnym popołudniem, urządzenie może wyświetlać atrakcje istotne dla osób pracujących.
Masz gwarancję, że przyciągniesz uwagę swojej grupy docelowej!
-
- Większy zasięg wizualny, umożliwiający przechodniom szybsze postrzeganie treści
- Zwiększenie efektu reklamowego
- Szybka zmiana wyświetlanej treści
- Opcjonalna funkcja interaktywnego ekranu dotykowego
- Interaktywność z klientem dzięki opcjonalnej funkcji ekranu dotykowego
Korzyści z elektronicznych tablic reklamowych
Ogranicznik klienta z wyświetlaczem LCD powinien również zmniejszyć obciążenie pracowników. W cyfrowej wersji urządzenia treść nie musi być już codziennie wpisywana ręcznie, ale może być szybko i łatwo zmieniana za pomocą kliknięcia w chmurze.
Do chmury można przesyłać niestandardowe projekty i wyświetlać je na urządzeniu. Na przykład stopery klientów o wyglądzie tablicy mogą być używane jako tablica menu. Można też wyświetlać ultranowoczesne treści, takie jak modele 3D produktów.
Urządzenie jest bardzo łatwe w konfiguracji; nie wymaga montażu. Oprócz standardowych kolorów antracytowego i białego, wyświetlacz cyfrowy jest również dostępny w niestandardowych kolorach ramek, dzięki czemu można wybrać idealny model. Dzięki wyjątkowo długiej żywotności baterii wynoszącej 14 godzin, ten wyświetlacz digital signage może być używany przez cały dzień. Można go wygodnie ładować za pomocą dołączonego zasilacza sieciowego.
Elektroniczna tablica reklamowa - dostępna w wersji wewnętrznej i zewnętrznej
Istnieją modele przeznaczone specjalnie do użytku na zewnątrz sklepu, które optymalnie wyświetlają zawartość w warunkach wietrznych i pogodowych. Dzięki certyfikatowi IP65 nasz wyświetlacz zewnętrzny oferuje optymalne właściwości do użytku na zewnątrz. Jest odporny na kurz i warunki atmosferyczne. Dzięki 43-calowemu ekranowi jest wystarczająco dużo miejsca na wszystkie informacje, które chcesz przekazać. Waga 35 kg zapewnia wyjątkową stabilność.
Dzięki stabilnym i regulowanym kółkom możliwy jest łatwy transport, który dodatkowo wzmacnia praktyczny uchwyt. Dodatkowym zabezpieczeniem wersji outdoorowej jest kłódka, której można użyć do zabezpieczenia urządzenia. Opcje łączności WLAN, LAN i USB, opcjonalnie 4G oferują wybór opcji transmisji.
Wykorzystanie wyświetlacza elektronicznego jako interaktywnego systemu doradczego
Dzięki opcjonalnej funkcji dotykowej urządzenia mogą być również używane w sposób interaktywny. Mogą one na przykład służyć jako wirtualny doradca klienta w sklepie, dostarczając żądanych informacji o żądanym produkcie. Ułatwia to klientowi podjęcie natychmiastowej decyzji o zakupie i eliminuje potrzebę dalszych poszukiwań w Internecie.
Innym zastosowaniem cyfrowych tablic reklamowych z funkcją dotykową jest ich wykorzystanie jako systemu odnajdywania drogi w centrach handlowych lub większych sklepach odzieżowych. Mogą one wskazywać klientom właściwą drogę do sklepu lub produktu.
Łatwa aktualizacja dzięki oprogramowaniu dla różnych urządzeń
Platforma digital signage SCREEENR została opracowana specjalnie dla systemów digital signage i interaktywnych systemów doradczych, takich jak customer stopper. SCREEENR obejmuje scentralizowane zarządzanie szeroką gamą treści cyfrowych przy minimalnych przerwach podczas odtwarzania. Wszystkie treści, czy to obrazy, czy filmy, są zarządzane w chmurze, niezależnie od lokalizacji ekranów. Dzięki ukierunkowanemu dostarczaniu można zoptymalizować cyfrowe doświadczenia klientów na miejscu i stymulować konsumpcję.
Skontaktuj się z nami i kształtuj przyszłość swojej branży razem z nami!
Cyfrowy ogranicznik klienta można dostosować do indywidualnych wymagań środowiskowych. Chętnie doradzimy w zakresie niestandardowych aplikacji i pomożemy w opracowaniu odpowiedniego rozwiązania programowego.