Automated Shelf Monitoring: Captana

Captana: Inteligentne półki zapewniające bezpieczny przegląd zapasów w czasie rzeczywistym

ZALETY CAPTANA
  • Dostępność na półce: bezpieczny przegląd zapasów w czasie rzeczywistym
  • Minimalizacja sytuacji braku zapasów
  • Wyświetlanie sytuacji braku zapasów
  • Magazynowanie obniżające koszty
  • Geolokalizacja w aplikacji ShelfWatch
  • Więcej czasu dla pracowników dzięki wydajnemu zarządzaniu zapasami
  • Efektywny wzrost sprzedaży
  • Optymalizacja zapasów w oparciu o dane
  • Szybkie i łatwe wsparcie dla zakupów
  • Optymalizacja logistyki

Automatyczne monitorowanie półek rozpoznaje puste półki/pozycje

PRZEGLĄD BEZPIECZNYCH ZAPASÓW

WYRAŹNE POWIĄZANIE MIĘDZY ETYKIETĄ NA PÓŁCE A PRODUKTEM

Wykorzystując uczenie maszynowe, Captana jest w stanie cyfrowo rozpoznawać i zgłaszać w czasie rzeczywistym wolne miejsca i wyczerpane zapasy: Elektroniczna etykieta cenowa oznacza, że każdy produkt jest wyraźnie powiązany z cyfrową etykietą półkową, dzięki czemu półka w magazynie lub sklepie może zostać zeskanowana przez czujniki w kamerze bezpieczeństwa.

Zarejestrowane dane są wykorzystywane do tworzenia planogramu dostępności półek w czasie rzeczywistym. Dane te mogą być również wizualizowane na mapie cieplnej.

Kompleksowe zarządzanie zapasami z Captana w zaledwie kilku krokach
  1. połączenie własnej bazy danych produktów z oprogramowaniem do monitorowania półek
  2. instalacja aplikacji ShelfWatch
  3. ustawienie kamer w magazynie lub obszarze biznesowym
  4. dołączenie elektronicznych etykiet cenowych do produktów
  5. testowanie automatycznego systemu monitorowania półek
  6. ciągłe monitorowanie braków magazynowych w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji ShelfWatch
  7. ciągłe zarządzanie własnym planowaniem zaopatrzenia w oparciu o zebrane dane

Architektura systemu Captana

CAPTANA AUTOMATYCZNY MONITORING PÓŁEK W SUPERMARKECIE

W praktyce detalicznej zautomatyzowany monitoring półek Captana działa w następujący sposób: Klient bierze produkt z półki, po czym czynność ta jest wysyłana jako wiadomość do smartfona pracownika lub osobistego asystenta cyfrowego (PDA).

Pracownik może następnie zobaczyć na cyfrowej mapie dokładnie, który produkt musi zostać uzupełniony lub ponownie zamówiony w którym miejscu w sklepie. Dzięki oprogramowaniu potrzeba jest natychmiast widoczna, a personel może bezpośrednio zareagować i uniknąć pustych półek.

Czy chciałbyś zintegrować Captana ze swoją infrastrukturą w celu bezpiecznego i wydajnego przeglądu zapasów i optymalizacji zapasów na półkach? Chętnie doradzimy, jak wdrożyć tę funkcję o wartości dodanej do cyfrowego etykietowania cen w środowisku detalicznym lub przemysłowym. Wystarczy kliknąć poniższy przycisk, aby się z nami skontaktować.