Captana: Inteligentne półki zapewniające bezpieczny przegląd zapasów w czasie rzeczywistym
Koniec z pustymi półkami dla klientów: Niezawodne zarządzanie zapasami jest decydującym warunkiem wstępnym dla Twojej firmy, aby uniknąć braków na półkach i "out of stock", a tym samym pozostać konkurencyjnym w obliczu zalewu towarów w handlu detalicznym i hurtowym. Oprócz handlu detalicznego, również sektor przemysłowy wymaga zoptymalizowanego i niezawodnego zarządzania materiałami: Aby móc kontynuować procesy robocze w sposób ciągły, wymagane jest precyzyjne zarządzanie zapasami ze względu na stały przepływ materiałów. Zautomatyzowany monitoring półek w czasie rzeczywistym "Captana" opracowany przez SES-imagotag w połączeniu z elektronicznymi etykietami półkowymi gwarantuje kompleksową przejrzystość przeglądu zapasów w czasie rzeczywistym.
- Dostępność na półce: bezpieczny przegląd zapasów w czasie rzeczywistym
- Minimalizacja sytuacji braku zapasów
- Wyświetlanie sytuacji braku zapasów
- Magazynowanie obniżające koszty
- Geolokalizacja w aplikacji ShelfWatch
- Więcej czasu dla pracowników dzięki wydajnemu zarządzaniu zapasami
- Efektywny wzrost sprzedaży
- Optymalizacja zapasów w oparciu o dane
- Szybkie i łatwe wsparcie dla zakupów
- Optymalizacja logistyki
Automatyczne monitorowanie półek rozpoznaje puste półki/pozycje
WYRAŹNE POWIĄZANIE MIĘDZY ETYKIETĄ NA PÓŁCE A PRODUKTEM
Wykorzystując uczenie maszynowe, Captana jest w stanie cyfrowo rozpoznawać i zgłaszać w czasie rzeczywistym wolne miejsca i wyczerpane zapasy: Elektroniczna etykieta cenowa oznacza, że każdy produkt jest wyraźnie powiązany z cyfrową etykietą półkową, dzięki czemu półka w magazynie lub sklepie może zostać zeskanowana przez czujniki w kamerze bezpieczeństwa.
Zarejestrowane dane są wykorzystywane do tworzenia planogramu dostępności półek w czasie rzeczywistym. Dane te mogą być również wizualizowane na mapie cieplnej.
GEOLOKALIZACJA OSZCZĘDZA CZAS PRACOWNIKÓW
Automatyczne monitorowanie półek rozpoznaje i oznacza braki magazynowe (dostępność na półce) bezpośrednio na wizualnym obrazie półek. W wyniku precyzyjnego i oddzielnego porównania z każdym produktem, pozycja niedoboru magazynowego jest rejestrowana precyzyjnie i wizualnie. Eliminuje to nawet potrzebę ręcznego skanowania cyfrowej etykiety, ponieważ pracownicy są instruowani bezpośrednio przez aplikację ShelfWatch na swoim smartfonie i nawigowani do punktu działania za pomocą geolokalizacji.
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZAPASAMI W CELU OPTYMALIZACJI ZAOPATRZENIA
Stałe monitorowanie optymalizuje również planowanie zaopatrzenia firmy w perspektywie długoterminowej. Pracownicy otrzymują szczegółowe informacje na temat popytu i poziomu zapasów. Umożliwia to określenie optymalnej ilości zamówienia dla określonych produktów i oszacowanie przyszłych wymagań. Konkretne planowanie umożliwia również przejście do zrównoważonego zarządzania zapasami bez ponoszenia wysokich kosztów.
- połączenie własnej bazy danych produktów z oprogramowaniem do monitorowania półek
- instalacja aplikacji ShelfWatch
- ustawienie kamer w magazynie lub obszarze biznesowym
- dołączenie elektronicznych etykiet cenowych do produktów
- testowanie automatycznego systemu monitorowania półek
- ciągłe monitorowanie braków magazynowych w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji ShelfWatch
- ciągłe zarządzanie własnym planowaniem zaopatrzenia w oparciu o zebrane dane
Architektura systemu Captana
MINIMALIZACJA BRAKÓW MAGAZYNOWYCH [I] UNIKANIE NIEPOTRZEBNYCH KOSZTÓW MAGAZYNOWANIA
Korzystając z rozwiązania Automated Shelf Monitoring, sytuacje braku zapasów są znacznie zminimalizowane, co przekłada się na zadowolonych i powracających klientów. Oprócz zmniejszenia poziomu zapasów i ich nadmiaru, celem każdej firmy jest uniknięcie związanych z tym niepotrzebnych kosztów magazynowania. System "Captana" gwarantuje kompleksową przejrzystość w czasie rzeczywistym, dzięki czemu poziomy zapasów są utrzymywane na niskim poziomie bez ograniczania możliwości realizacji dostaw. Ostatecznie dostępność na półce optymalizuje dostępność firmy w celu zwiększenia wydajności i obniżenia kosztów.
CAPTANA AUTOMATYCZNY MONITORING PÓŁEK W SUPERMARKECIE
W praktyce detalicznej zautomatyzowany monitoring półek Captana działa w następujący sposób: Klient bierze produkt z półki, po czym czynność ta jest wysyłana jako wiadomość do smartfona pracownika lub osobistego asystenta cyfrowego (PDA).
Pracownik może następnie zobaczyć na cyfrowej mapie dokładnie, który produkt musi zostać uzupełniony lub ponownie zamówiony w którym miejscu w sklepie. Dzięki oprogramowaniu potrzeba jest natychmiast widoczna, a personel może bezpośrednio zareagować i uniknąć pustych półek.
Czy chciałbyś zintegrować Captana ze swoją infrastrukturą w celu bezpiecznego i wydajnego przeglądu zapasów i optymalizacji zapasów na półkach? Chętnie doradzimy, jak wdrożyć tę funkcję o wartości dodanej do cyfrowego etykietowania cen w środowisku detalicznym lub przemysłowym. Wystarczy kliknąć poniższy przycisk, aby się z nami skontaktować.
Similar products
- VUSION Cloud + Studio
Wbudowane rozwiązanie infrastrukturalne umożliwia łatwą instalację protokołu V: IoT dla handlu detalicznego.
- Content-Management | Screeenr
Screeenr to cyfrowa platforma do centralnego zarządzania digital signage i interaktywnymi konsultantami produktowymi.
- Value Added Services
Idealne usługi dodane dla aplikacji digital signage: Funkcje o wartości dodanej, takie jak systemy płatności mobilnych lub automatyczne zarządzanie zapasami w czasie rzeczywistym.